Biznes Prawo

Radca prawny na co dzień i w kryzysie – rusza nowa kampania wizerunkowa zawodu

23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy

Data publikacji:
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Radca prawny na co dzień i w kryzysie – rusza nowa kampania wizerunkowa zawodu
Kategoria: BIZNES Prawo

23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego.

Radca prawny na co dzień i w kryzysie – rusza nowa kampania wizerunkowa zawodu BIZNES,  Prawo - 23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego.

BIZNES: Radca prawny na co dzień i w kryzysie – rusza nowa kampania wizerunkowa zawodu

23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego. Kampania informuje o uprawnieniach radców prawnych i zachęca do prewencyjnego korzystania z usług radców prawnych w problematycznych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Promuje również wyszukiwarkę www.szukajradcy.pl. To pierwsza tak nowoczesna i korzystająca z tak licznych kanałów dotarcia kampania izby radcowskiej w Polsce.

 

Kampania ma charakter edukacyjny i promocyjny – przypomina potencjalnym klientom radców prawnych o tym, w jakim zakresie pomocny może być radca i jakie są jego uprawnienia. W ramach kampanii zaplanowano kilka różnych kreacji, prezentujących sytuacje wymagające profesjonalnej pomocy prawnej, np. wynajem mieszkania, spór z nieuczciwym kontrahentem, problematyczna reklamacja czy kłopot ze świadczeniem alimentacyjnym. Przekaz kampanii podkreśla zalety prewencyjnego korzystania z usług radcy prawnego – dlatego każdej kreacji towarzyszy zdanie „Zanim dostaniesz taką wiadomość, znajdź radcę prawnego”.W tym kontekście OIRP w Warszawie zachęca w kampanii do korzystania z autorskiej wyszukiwarki www.szukajradcy.pl. Dwie założone grupy docelowe kampanii to osoby fizyczne oraz mali i średni przedsiębiorcy, mieszkający i działający na terenie Warszawy i Mazowsza (obszarze działania OIRP w Warszawie).

 

– Ze względu na to, że kampania ma ważny wymiar edukacyjny, zwracamy w niej również uwagę na kompleksowość profesjonalnej pomocy prawnej. Podkreślamy, że radca prawny, pomagający nam w trudnej sytuacji, stworzy plan działania, wskaże potencjalne ryzyka, przedstawi najlepsze rozwiązania, będzie reprezentował nas w sądzie i urzędzie – komentuje Włodzimierz Chróścik, dziekan Rady OIRP w Warszawie. – Chcemy również walczyć z mitem drogich usług prawnych, dlatego mówimy w naszych kreacjach o tym, że radca prawny to profesjonalista, któremu można zaufać i który także świadczy usługi w przystępnych cenach.

A to już wiesz?  Arbitraż przeniósł się do wirtualnej rzeczywistości

 

Kampania Izby warszawskiej będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych. Materiały kampanii pojawią się w warszawskich autobusach, tramwajach, w metrze, na bilbordach w różnych lokalizacjach w Warszawie i innych miastach regionu, a także w radiu, regionalnej prasie drukowanej oraz na portalach internetowych. To pierwsza tak nowoczesna i korzystająca z tak licznych kanałów dotarcia kampania izby radcowskiej w Polsce. Będzie ona dodatkowo wyraźnie widoczna na wewnętrznych kanałach Izby – profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej czy w newsletterze.

 

– Szeroki zakres kampanii, na jaki się zdecydowaliśmy, wynika z chęci dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów radców prawnych w Warszawie i regionie – wyjaśnia r. pr. Bartosz Brylski, przewodniczący Komisji Promocji i Rozwoju Zawodowego, który koordynuje realizację kampanii. – Mierzymy się z dużym wyzwaniem uświadamiania Polakom, kim jest radca prawny i jak bardzo pomocny może być w różnych życiowych sytuacjach, dlatego wybraliśmy dość prosty, komunikatywny przekaz i różne kanały dotarcia, zapewniające kontakt ze zróżnicowanymi grupami odbiorców. Przede wszystkim zależy nam jednak na tych grupach, które ciągle zbyt rzadko korzystają z profesjonalnej pomocy prawnej, czyli na osobach fizycznych oraz małych i średnich przedsiębiorcach – dodaje mec. Brylski. 

 

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br. W roku 2018 OIRP w Warszawie planuje kolejne działania promocyjne, powiązane koncepcyjnie i tematycznie z obecnie realizowaną kampanią. Koncepcję kampanii Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie opracowała wspólnie z agencją MasterMind, która odpowiada również za przygotowanie kreacji i częściowo za zakup mediów.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Radca prawny na co dzień i w kryzysie – rusza nowa kampania wizerunkowa zawodu BIZNES,  Prawo - 23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego.
Hashtagi: #BIZNES Prawo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy