Wiadomości branżowe

Korony Smakosza rozdane! Mieszkańcy Warszawy wybrali najlepsze restauracje w mieście

Korony Smakosza rozdane! Mieszkańcy Warszawy wybrali najlepsze restauracje w mieście
29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu „Korona Smakosza” podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją „Weekend z pół ceny” cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów. W konkursie zwyciężyły:w kategorii ,,Smak potraw“ - Restauracja Torwarw kategorii ,,Wystrój lokalu“ – Trattoria Calabriaw kategorii ,,Jakość obsługi“- Restauracja Szara Eminencjaw kategorii ,,Atmosfera“ – Five Restaurantw kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi“ – Da Grasso Bielanyw kategorii ,,Lokal na wyjścia rodzinne” – Restauracja Bocconew kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór“ – Restauracja Romaw kategorii ,,Lokal na lunch“ – Marrakesh Cafew kategorii „Lokal z najlepszą relacją cena – jakość – Osteria ItaliaZwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza” oraz bony do zrealizowania w halach MAKRO w Warszawie i

29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu ?Korona Smakosza? podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją ?Weekend z pół ceny? cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów.

W konkursie zwyciężyły:

  • w kategorii ,,Smak potraw? – Restauracja Torwar
  • w kategorii ,,Wystrój lokalu? ? Trattoria Calabria
  • w kategorii ,,Jakość obsługi?- Restauracja Szara Eminencja
  • w kategorii ,,Atmosfera? ? Five Restaurant
  • w kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi? ? Da Grasso Bielany
  • w kategorii ,,Lokal na wyjścia rodzinne? ? Restauracja Boccone
  • w kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór? ? Restauracja Roma
  • w kategorii ,,Lokal na lunch? ? Marrakesh Cafe
  • w kategorii ?Lokal z najlepszą relacją cena ? jakość ? Osteria Italia

Zwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza? oraz bony do zrealizowania w halach MAKRO w Warszawie i Ząbkach. Celem plebiscytu była promocja stołecznych lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największym powodzeniem wśród mieszkańców.

Więcej informacji o plebiscycie dostępnych na stronie: www.koronasmakosza.pl

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

A to już wiesz?  ENERGA-Operator: Milion wizyt mniej dzięki inteligentnym licznikom

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy