Skip to content
niedziela, 14 września, 2025
Latest:
  • Fundusze unijne wywołały boom inwestycyjny w Polsce Wschodniej. Duża część wsparcia trafiła na nowe drogi i transport publiczny
  • Ważą się losy nowych taryf za prąd na 2023 rok. Dziś spodziewana jest decyzja prezesa URE [DEPESZA]
  • Nowatorskie prace naukowe młodych chemików mają szansę zmienić przemysł. Jego zapotrzebowanie na innowacje w dziedzinie chemii stale rośnie
  • W niektórych regionach kraju koszt budowy domu wzrósł przez rok o ponad jedną trzecią. Wzrosty cen materiałów budowlanych powinny hamować
  • Polskie szpitale chcą być zielone. Podejmują działania ograniczające swój wpływ na środowisko

D P A

Aktualności i wiadomości prasowe: #Dyplomacja #Polityka #Administracja

  • dpa.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biuro
  • Biznes
  • Firmy
  • Finanse
  • Wiadomości branżowe
Rossmann Stars.Space Tik-Tok

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Opublikowano 4 lata temu: 8 września 20219 września 2021 dpa.pl Przeczytasz w: 2 minut/y
https://www.dpa.pl/ › Rossmann
Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem
Informacja prasowa Warszawa, 9 września 2021 r. Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu,

Informacja prasowa Warszawa, 9 września 2021 r.

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok.

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.

Marka powstaje i rozwija się w ścisłej współpracy z partnerami. Rossmann będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka. Oprócz kampanii promocyjnej, eksperci z największej na świecie platformy społecznościowej są wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.

– Stars.Space to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą na świecie. W 2020 r. był jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w swojej kategorii. Umowa z Tik-Tokiem to strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną.

—————————-

O Spółce:
Stars.Space to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Równolegle firma zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Już niedługo na rynek trafi pierwsza linia kosmetyków.

A to już wiesz?  Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space S.A. W ramach pierwszej transzy złożono zapisy na wszystkie akcje

Stars.Space ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.

Instagram: @stars_from_the_stars

Bezpośredni link:
Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem https://www.dpa.pl/stars-space-rozpoczyna-wspolny-projekt-z-tik-tokiem-i-rossmanem

#dlaczego tiktok usuwa konta #tiktok we don't talk anymore #d tiktok video #tiktok o storczyku #jakie hashtagi na tiktoka #do czego służy tiktok
  • ← Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy
  • Prawnicy zwracają uwagę na konflikt interesów w sądowych procesach frankowych. Połowa społeczeństwa chce odsunięcia od tych spraw sędziów spłacających takie kredyty →
Ciekawe artykuły

262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynku

262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynku
Informacja prasowa Warszawa, 08.07.2019 r. 262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynku Tylko w maju 2019 roku upadłość […]

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów
Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza biją rekordy popularności. To wszystko dzięki danym […]

Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosu

Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosu
Warszawa, 11 lutego 2020 r. Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosu Boty szturmem zdobywają obsługę klienta Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny […]

Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościowe

Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościowe
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościowe Wycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy […]

Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy?

Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy?
Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy? Tradycyjne działania wojenne oraz te prowadzone w ostatnim czasie w cyberprzestrzeni często się ze sobą łączą. Po ostatnich napięciach […]

Opakowanie kluczem do serc klientów

Opakowanie kluczem do serc klientów
Opakowanie kluczem do serc klientów Warszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków […]

Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group team

Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group team
Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group, a global investment company.

DTP – forma promocji zawsze na czasie

DTP – forma promocji zawsze na czasie
DTP – forma promocji zawsze na czasie Pogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych […]

Astell&Kern Kann Alpha

Astell&Kern Kann Alpha
Astell&Kern KANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej […]

Nowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą

Nowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą
Kupujemy więcej przez Internet - w tym przy użyciu smartfonów - i sektor zakupów online będzie miał wysokie notowania również w tym roku, a z wieloma aktywnymi konsumentami handel detaliczny online pozostanie na długo jako wyg
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Gru    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
AdministracjaBIZNESCloudEnergetykaFinanseFirmaGiełdaHandelIT i technologieMotoryzacjaNieruchomościPolitykaPolityka zagranicznaPracaPrawoProblemy społecznePrzemysł spożywczySamorządyTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.