Kwartalny raport Fortinet: cyberprzestępcy zmieniają priorytety i rzadziej stosują phishing Warszawa, 04.12.2019 Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, zapr
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
INELO z projektem rozwoju sztucznej inteligencji o wartości 7 mln złSpółka pracuje nad unikatową na skalę międzynarodową technologią optymalizacji rozwiązań dla transportu ciężkiegoGrupa INELO, dostawca rozwiązań techn
Jak pozostać cyberbezpiecznym w czasie Black FridayKlienci i sprzedawcy nie są jedynymi, którzy przygotowują się do największego sezonu zakupowego w ciągu roku. Przedświąteczna gorączka to także duże wydarzenie dla cyberpr
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z kradzieżą i wykorzystaniem naszych da
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln