Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
813 milionów prób cyberataków w pół rokuKraków, 7 marca 2019 r. – Według danych firmy F-Secure liczba podjętych prób cyberataków w 2018 roku wzrosła o 32% w stosunku do roku poprzedniego. Ankieta przeprowadzona wśród o
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Data 4 11 2020IoT słabym ogniwem przemysłuGDAŃSK – Każdego dnia podejmowanych jest nawet 230 tysięcy prób cyberataków wykorzystujących złośliwe oprogramowanie. Skala zagrożeń, dotyczących także biznesu oraz przemysł
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 18 grudnia 2019 r.Plantwear planuje zmiany w programie motywacyjnym Zarząd Plantwear, producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych, podjął decyzję o wprowadzeniu zmian w programie motywac
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarówWartość usług chmurowych cały czas rośnie, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się dziś obszarów gospodarki. Świato
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie