Wiadomości branżowe

MAKRO Cash & Carry Polska wprowadza płatność kartą w swoich halach

MAKRO Cash & Carry Polska wprowadza płatność kartą w swoich halach
Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. - Jestem przekonany, że wprowadzenie do hal MAKRO płatności kartami to kamień milowy w 20-letniej historii naszej sieci na polskim rynku – komentuje David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska. – Przeprowadzone przez nas testy potwierdziły, że nasi klienci oczekują tej zmiany. Większość z nich ma w swoich portfelach karty, podczas gdy MAKRO chce ułatwić im zakupy. Razem z takimi rozwiązaniami jak nasz sklep internetowy, usługa delivery czy franczyza ODIDO, płatność kartą kształtuje multikanałowy charakter naszej firmy, która skupia się na dostosowywaniu swojego modelu do potrzeb klientów – dodaje Boner.Dotychczas klienci MAKRO mogli realizować bezgotówkowe zakupy jedynie za pomocą wielofunkcyjnej karty Makro Millenium, wydawanej we współpracy Bankiem Millenium. Proces implementacji płatności kartami Visa i MasterCard w halach MAKRO trwał 3 miesiące i został zakończony w listopadzie 2013 roku.MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży

Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard.

Jestem przekonany, że wprowadzenie do hal MAKRO płatności kartami to kamień milowy w 20-letniej historii naszej sieci na polskim rynku ? komentuje David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska. ? Przeprowadzone przez nas testy potwierdziły, że nasi klienci oczekują tej zmiany. Większość z nich ma w swoich portfelach karty, podczas gdy MAKRO chce ułatwić im zakupy. Razem z takimi rozwiązaniami jak nasz sklep internetowy, usługa delivery czy franczyza ODIDO, płatność kartą kształtuje multikanałowy charakter naszej firmy, która skupia się na dostosowywaniu swojego modelu do potrzeb klientów ? dodaje Boner.

Dotychczas klienci MAKRO mogli realizować bezgotówkowe zakupy jedynie za pomocą wielofunkcyjnej karty Makro Millenium, wydawanej we współpracy Bankiem Millenium. Proces implementacji płatności kartami Visa i MasterCard w halach MAKRO trwał 3 miesiące i został zakończony w listopadzie 2013 roku.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

A to już wiesz?  Bestsellery znowu w Lidlu

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy