24 października w Dworze Mieszczańskim w Toruniu odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych restauratorów – laureatów plebiscytu ?Korona Smakosza?. W sumie wyróżniono 9 lokali, na które mieszkańcy Torunia oddali ponad 2500 głosów.
W konkursie zwyciężyły:
- w kategorii SMAK POTRAW – KOI SUSHI
- w kategorii WYSTRÓJ LOKALU – PIZZERIA KAMELEON
- w kategorii JAKOŚĆ OBSŁUGI – CHANG LIN RESTAURACJA CHIŃSKA
- w kategorii ATMOSFERA – PRESTO MAKARONY
- w kategorii LOKAL NA SPOTKANIE Z PRZYJACIÓŁMI – CENTRAL COFFEE PERKS
- w kategorii LOKAL NA WYJŚCIA RODZINNE – CUKIERNIA- RESTAURACJA- WINIARNIA SOWA
- w kategorii LOKAL NA ROMANTYCZNY WIECZÓR – RÓŻE I ZEN
- w kategorii LOKAL NA LUNCH – METROPOLIS ul. PODMURNA
- w kategorii LOKAL Z NAJLEPSZĄ RELACJĄ JAKOŚĆ-CENA – METROPOLIS ul. ŁAZIENNA
Zwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza? oraz bony do zrealizowania w hali MAKRO w Toruniu. Celem plebiscytu była promocja toruńskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największym powodzeniem wśród mieszkańców.
Więcej informacji o plebiscycie dostępnych na stronie: www.koronasmakosza.pl
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.