Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, […]
Sprzedaż kosmetyków z portfolio marek Miraculum wzrasta. Jest to efekt konsekwentnie realizowanej strategii spółki. Pracujemy nad poszerzeniem kanałów dystrybucji, jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy z siecią Lid
Warszawa, 15 lutego 2017 r. Informacja prasowa Współadministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstw Unijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla […]
Warszawa, 26 października 2020 Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społecznie Pierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, […]
materiał prasowy grudzień 2020 Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od […]
Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 […]
Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19? Według analityków z FortiGuard Labs firmy Fortinet, okres pandemii jest czasem wielkich żniw dla cyberprzestępców. Korzystają z dobrze […]
Informacja prasowa 23/07/2019 Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez Google Grape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacji W czerwcu minęło 5 […]
Informacja prasowa Toruń, 9 września 2021 r. Noctiluca członkiem Polskiej Platformy Technologicznej Fotoniki Noctiluca, dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z branży wyświetlaczy, dołączyła do Polskiej [&hellip
Jak cyberprzestępcy próbowali nas oszukać w ostatnim sezonie wyprzedażowym? Kończy się kolejny sezon wyprzedaży, będący czasem szczególnej aktywności cyberprzestępców. Ze względu na zamknięcie sklepów, wiele […]