Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r. Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na […]
Zaobserwowany w ostatnim czasie wzrost popytu na pracowników zmusza firmy do włożenia większego wysiłku w zareklamowanie własnej marki w taki sposób, aby stała się ona bardziej atrakcyjna na tle konkurencji.
Projekt umożliwia nam współpracę z Uniwersytetem w Janinie (Grecja), Politechniką Mediolańską (Włochy), BioIRC- Bioengineering Research and Development Center (Serbia), Uniwersytetem w Patras (Grecja), Uniwersytetem w Montpelli
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl 70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do […]
Informacja prasowa 17/04/2018 Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upów Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do […]
Informacja prasowa Bo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design Festival Zmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie […]
Informacja prasowa 14 maj 2019, Warszawa Biurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas? Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W […]
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5G Aż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne […]
materiał prasowy 11 września 2019 Służby kontrolne UE będą sprawdzać menedżerów transportu Zarządzający transportem jako figurant z certyfikatem kompetencji zawodowych? To już nie jest takie […]
Informacja prasowa Warszawa, 13.12.2017 r. Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem dla polskich kierowców Zagraniczne drogi uznawane są za bardziej niebezpieczne od tych krajowych. Ponad 60 proc. […]