Data publikacji: 2016-09-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz większe zainteresowanie gazem od Energy Match
Kategoria: BIZNES Energetyka
Rośnie liczba konsumentów oraz firm decydujących się na zmianę sprzedawcy gazu. Kampanie informujące klientów o potencjalnych oszczędnościach w znaczacy sposób poprawiły świadomość Polaków, którzy coraz chętnie decydują się na zmianę sprzedawcy gazu.
Rośnie liczba konsumentów oraz firm decydujących się na zmianę sprzedawcy gazu. Kampanie informujące klientów o potencjalnych oszczędnościach w znaczacy sposób poprawiły świadomość Polaków, którzy coraz chętnie decydują się na zmianę sprzedawcy gazu. Dzięki wyjątkowo korzystnej ofercie dostepnej na stronie www.wybierztanigaz.pl , trafiają w dużej mierze do firmy Energy Match.
Zgodnie z wynikami monitoringu Prezesa URE publikowanymi na stronach Urzędu Regulacji Energetyki:
Analiza danych zebranych na podstawie wypełnionych przez OSP (OGP GAZ-SYSTEM S.A.) oraz przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. ankiet kwartalnych, wskazuje na kontynuację – zapoczątkowanego w III kw. 2014 r. – dynamicznego wzrostu zmiany sprzedawcy w segmencie odbiorców z grup taryfowych W1-4, czyli głównie wśród gospodarstw domowych.
Dane te potwierdza prezes firmy Energy Match Jaap Van der Velde:
Od momentu wprowadzenia sprzedaży gazu, notujemy ogromny wzrost zainteresowania klientów tym paliwem. Możemy śmiało mówić o zyskującym na znaczeniu trendzie – Polacy już wiedzą, że zmiana sprzedawcy im się po prostu bardzo opłaca. Wpływ na to, że trafiają właśnie do nas ma także to, jak klienci postrzegaja naszą ofertę. Wielu z nich jest bardzo zadowolonych z proponowanych warunków, gdyz dzięki obniżeniu poziomu kosztów zużytego gazu zostaje im w kieszeni całkiem znacząca kwota.
Na rynku nie brakuje atrakcyjnych ofert, które po głębszej analizie okazują sie być nimi jedynie pozornie. Oprócz samego kosztu jednostkowego energii warto porównać także wysokość opłaty abonamentowej, gwarancję stałej ceny bez podwyżek, czy ewentualną obecność innych ukrytych opłat. Po bezpośredniej analizie wnioski okazuja sie oczywiste – konsumenci nie mylą się stawiając na Energy Match, to w tej chwili jedna z najlepszych ofert na rynku.
Jak podsumowuje URE:
Warto przypomnieć, że zgodnie z obowiązującą zasadą TPA (Third Party Access), uregulowaną w art. 4 ust. 2 ustawy – Prawo energetyczne,odbiorcy końcowi mogą indywidualnie korzystać z sieci lokalnego dostawcy w celu dostarczenia gazu lub energii kupionej u dowolnego sprzedawcy. Natomiast wśród czynników wpływających na swobodę wyboru sprzedawcy wymienia się m.in.: stopień świadomości klientów i ich motywacja do zmiany sprzedawcy, łatwość dokonania zmiany czy ilość konkurencyjnych ofert dostępnych na rynku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES Energetyka