Wiadomości branżowe

Bankowość mobilna najlepsza w ING

Bankowość mobilna najlepsza w ING
ING Bank Śląski zdobył I miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. ING został doceniony za przyjazną nawigację i interfejs w oferowanych klientom usługach mobilnych. Bank zajął również III miejsce w kategorii „Banki w internecie”. - Bardzo się cieszymy, że nasza bankowość mobilna i internetowa zostały docenione. Proste, intuicyjne i wygodne w użyciu aplikacje oraz bezpieczeństwo to zasady, którymi kierujemy się w budowaniu bankowości mobilnej i internetowej. Zawsze pytamy klientów o opinię bo ich wybory są najważniejsze. Wysokie pozycje w kategoriach „Bankowość mobilna” i „Banki w internecie” to dla nas potwierdzenie, że właściwie realizujemy przyjętą strategię – powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes zarządu ING Banku Śląskiego.W tym roku odbyła się 13. edycja rankingu przygotowywanego przez tygodnik Newsweek i firmę badawczą Millward Brown. Audytorzy w roli Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia br. odwiedzali placówki banków w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i

ING Bank Śląski zdobył I miejsce w kategorii ?Bankowość mobilna? w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. ING został doceniony za przyjazną nawigację i interfejs w oferowanych klientom usługach mobilnych. Bank zajął również III miejsce w kategorii ?Banki w internecie?.

Bardzo się cieszymy, że nasza bankowość mobilna i internetowa zostały docenione. Proste, intuicyjne i wygodne w użyciu aplikacje oraz bezpieczeństwo to zasady, którymi kierujemy się w budowaniu bankowości mobilnej i internetowej. Zawsze pytamy klientów o opinię bo ich wybory są najważniejsze. Wysokie pozycje w kategoriach ?Bankowość mobilna? i ?Banki w internecie? to dla nas potwierdzenie, że właściwie realizujemy przyjętą strategię ? powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes zarządu ING Banku Śląskiego.

W tym roku odbyła się 13. edycja rankingu przygotowywanego przez tygodnik Newsweek i firmę badawczą Millward Brown. Audytorzy w roli Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia br. odwiedzali placówki banków w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i telefon.

Banki oceniano w czterech kategoriach: ?Bank dla Kowalskiego?, ?Banki w internecie?, ?Bankowość mobilna? i ?Bankowość hipoteczna?. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen określonych kryteriów obsługi bankowej, nadawanych przez audytorów. Brali oni pod uwagę między innymi: kompetencje i zaangażowanie doradców klienta, jakość obsługi i skuteczność w pozyskiwaniu klientów. Ponadto w kategoriach bankowości internetowej i mobilnej największe znaczenie miały łatwość nawigacji po serwisie, funkcjonalność i interfejs aplikacji.

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył
A to już wiesz?  Odejście od sprzedaży spalinowych aut jest możliwe jeszcze przed 2035 rokiem. Wyzwaniem jest dostosowanie łańcuchów dostaw

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy