Warszawa, 28.03.2018 – Schneider Electric, lider cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, rozpoczyna rekrutację na płatny, roczny program stażowy EcoStruxure Academy. Skierowany jest on do studentów ostatnich
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Diament Forbesa 2021 dla BostikPrzyznawane rokrocznie Diamenty Forbesa to nagroda, która docenia przedsiębiorstwa wyznaczające trendy. W tym roku – już po raz 13 – ogłoszono listę firm, które należą do grona najdynamiczni
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Opakowanie kluczem do serc klientówWarszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wy
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAŃSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w tym roku już p
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski