Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Cyberprzestępcy podszywają się pod Allegro. Jak nie dać się oszukać?W ostatnim czasie na skrzynki mailowe Polaków docierają informacje o możliwym zablokowaniu konta w serwisie Allegro.pl z powodu rzekomego nieuregulowania pł
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Jak być bezpiecznym w internecie? Kluczem jest edukacja i rozumienie zagrożeńInternet towarzyszy nam przez całe życie, od najmłodszych lat. Dzieci często uczą się obsługiwać ekrany dotykowe, zanim jeszcze nauczą się mówi
EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowaINFORMACJA PRASOWA9 czerwca 2022 r.EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościamiLider polskiego rynku akceptacji
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr