Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Pierwszy hotel Novotel Living w krajach bałtyckich zostanie otwarty w Estonii!Accor, światowy lider hotelarstwa, uzupełnił swoje portfolio w Europie Północnej, wprowadzając koncept Novotel Living do Tallina. Inwestor i dewelope
Sieć Hebe nawiązała współpracę z platformą Twisto. Od września klienci zyskają możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w sklepie internetowym hebe.pl. Hebe na bieżąco obserwuje trendy na rynku i wychodzi naprzeciw oczeki
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Informacja prasowa19/09/2019Domeny.pl: strony z certyfikatem EV prawie nigdy nie są wykorzystywane do kradzieży danychCertyfikat EV – prosty sposób na ograniczenie phishingu Według raportu WebRoot codziennie na świecie powst
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn