Wiadomości branżowe

II Tydzień Restauracji Groupon. Miejsca z klasą, smaki z fantazją

Jemy nie tylko po to, żeby zaspokoić głód, ale także aby poznawać nowe smaki, nowe kuchnie oraz towarzyszącą im kulturę. Jedzenie to również sposób na odkrywanie nowych i ciekawych miejsc w naszej okolicy. Zainicjowany w zeszłym roku przez Groupon Polska projekt Tydzień Restauracji spotkał się z dużym zainteresowaniem restauratorów i klientów, potwierdzając tym samym rynkowe zapotrzebowanie na taką formę promocji najlepszych punktów na kulinarnej mapie Polski. II edycja Tygodnia Restauracji Groupon zawita w dniach 17-23 lutego br. do Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i na Śląsk. 

– Groupon, jako lider na rynku ofert lokalnych i jedna z największych platform marketingowych, pozwala ludziom kupować co chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Pomagamy naszym klientom w korzystaniu z pełni możliwości, jakie daje miasto. Taki jest też cel Tygodnia Restauracji, którego jesteśmy inicjatorem w Polsce. Chcemy umożliwić Polakom poznanie dobrych restauracji i nowych smaków, bez nadwyrężania domowego budżetu ? mówi Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. – Cieszymy się, że nasza inicjatywa spodobała się branży. W drugiej edycji bierze udział prawie dwukrotnie więcej restauratorów niż w pierwszej.

Ambasadorem Tygodnia Restauracji Groupon został Dariusz Kuźniak, renomowany szef kuchni oraz finalista popularnego programu telewizyjnego Top Chef. Patronat branżowy nad projektem objął magazyn Restauracja ? dwumiesięcznik skierowany do profesjonalistów branży gastronomicznej.

– Inspirują mnie podróże, lektury, rozmowy z pasjonatami kuchni takimi jak ja, ale także spotkania z przyjaciółmi w dobrych restauracjach. Lubię odwiedzać miejsca z klasą, do czego gorąco zachęcam również klientów Groupon. Tydzień Restauracji to idealna oferta dla miłośników wykwintnej kuchni i spotkań przy dobrym jedzeniu ? zaprasza Dariusz Kuźniak.

W II edycji Tygodnia Restauracji, w dniach 17-23 lutego br., bierze udział ponad 70 restauracji, w tym m.in. śląskie Fanaberia i Hotel Silvia, wrocławskie Las Tapas i Itineris, krakowskie Zbójcy w Pałacu i Ziemiańska, warszawskie L’Arc Varsovie i Bel8, poznańskie Le Targ i Figa oraz trójmiejskie Dwór Oliwski i Smaki Morza. Szefowie kuchni skomponowali dla klientów specjalne menu, zawierające także ich dania popisowe, w wyjątkowych cenach. Propozycje wszystkich restauracji zaangażowanych w projekt można przeglądać i kupować na stronie www.tydzienrestauracji.pl, stworzonej i koordynowanej przez Groupon Polska.

– Nie można zaniedbać promocji swojej restauracji, a Tydzień organizowany przez Groupon jest z pewnością dobrym sposobem na dotarcie do nowych gości ? mówi Stefan Wroński, redaktor naczelny magazynu Restauracja.

 

Informacja o magazynie Restauracja

Restauracja to specjalistyczny dwumiesięcznik skierowany do osób zawodowo związanych z branżą gastronomiczną. Publikuje materiały o charakterze poradnikowym, informacyjnym i analitycznym. Czytelnikami pisma są właściciele i kadra zarządzająca lokali gastronomicznych i sieci a także pracownicy firm produkujących i dystrybuujących produkty i usługi do obiektów HORECA.

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, od którego rozpoczynasz przeglądanie Internetu zawsze gdy chcesz kupić cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi, podróże i produkty na całym świecie w cenach nie do pobicia.

Niezależnie od tego czy korzystasz z komputera, czy urządzenia mobilnego, zawsze znajdziesz na Groupon najciekawsze oferty w mieście dzięki Groupon Local, najlepsze propozycje podróży na Groupon Travel oraz bogaty wybór elektroniki, ubrań i akcesoriów na Groupon Shopping.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.

Źródło Groupon. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy