Wiadomości branżowe

MasterCard? ogłasza dwa nowe programy partnerskie z detalicznymi sieciami handlowymi w zakresie Światowego Programu Żywnościowego na rzecz walki z głodem

Nowe inicjatywy ogłoszone na Światowym Kongresie Handlu Detalicznego przybliżają konsumentom w całej Europie i na Bliskim Wschodzie walkę z głodem na świecie. Największe sieci detaliczne na Bliskim Wschodzie: Lulu Hypermarket oraz Auchan Italy zostały partnerami kampanii MasterCard, wspierającej gromadzenie środków na rzecz Światowego Programu Żywnościowego Organizacji

Nowe inicjatywy ogłoszone na Światowym Kongresie Handlu Detalicznego przybliżają konsumentom w całej Europie i na Bliskim Wschodzie walkę z głodem na świecie.

Największe sieci detaliczne na Bliskim Wschodzie: Lulu Hypermarket oraz Auchan Italy zostały partnerami kampanii MasterCard, wspierającej gromadzenie środków na rzecz Światowego Programu Żywnościowego Organizacji Narodów Zjednoczonych (WFP). Za pośrednictwem swojej sieci, narzędzi i wiedzy marketingowej MasterCard umożliwia przedsiębiorstwom i konsumentom podejmowanie wspólnych działań na rzecz walki z głodem na świecie. Kampania upraszcza proces przekazywania datków na rzecz WFP zarówno detalistom jak i konsumentom.

Chcieliśmy nagłośnić współpracę sieci detalicznych, które zostały partnerami MasterCard. Mamy nadzieję, że usprawni to przekazywanie datków na rzecz WFP oraz umożliwi konsumentom wsparcie programu charytatywnego podczas wykonywania codziennych czynności. ?Program pozwala pomagać innym w trakcie robienia zakupów. To niezwykle praktyczny sposób wsparcia WFP w walce z głodem na świecie? – powiedziała Ann Cairns, Prezes ds. Rynków Międzynarodowych MasterCard. Firma MasterCard przekazała ponad 1,4 miliona posiłków na rzecz WFP poprzez podobne programy partnerskie w Niemczech, Polsce, Szwecji i Holandii.

Lulu Hypermarket, sieć posiadająca 45 sklepów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zgodziła się na udział w narodowej kampanii z MasterCard i WFP, mającej na celu zebranie datków na posiłki w szkołach dla dzieci w Afryce. Kampania ta przyczyni się do przekazania przez MasterCard 1 USD za każdym razem, gdy ktoś kupi kubek Lulu z logo Światowego Programu Żywnościowego, płacąc za niego kartą MasterCard. Kampania rozpoczynająca się w październiku ma również zachęcić klientów do codziennego przekazywania datków na rzecz WFP bezpośrednio w internecie.

MasterCard uruchamia również nową kampanię charytatywną dla kart zbliżeniowych w hipermarketach Auchan Italy znajdujących się w regionie Lombardii. Za każdy rachunek zapłacony przez klienta kartą zbliżeniową MasterCard? lub Maestro?, MasterCard ufunduje na rzecz WFP jeden posiłek szkolny dla dziecka w Afryce.

?Konsumenci doceniają firmy, które wspierają inicjatywy ważne dla świata. Poprzez takie programy partnerskie po raz kolejny możemy pokazać, że misja WFP może być realizowana dzięki sieciom detalicznym i osobom robiącym zakupy? – powiedziała Ann Cairns, Prezes ds. Rynków Międzynarodowych MasterCard. ?Dzięki możliwości przekazania datku w miejscu płatności, jesteśmy w stanie włączyć naszych obecnych partnerów do promowania innowacyjnych i ogólnodostępnych metod zbierania funduszy w ramach wsparcia WFP. Dla MasterCard jest to świetna okazja żeby zaangażować dotychczasowych partnerów i konsumentów do działania na rzecz wspólnego celu, jakim jest świat bez głodu.?

O WFP

WFP to największa organizacja humanitarna na świecie walcząca z głodem. W zeszłym roku WFP udzieliło pomocy w zakresie żywności ponad 97 milionom osób w 80 krajach.

O Lulu

Lulu to jedna z największych sieci detalicznych w Azji i największa na Bliskim Wschodzie z 106 sklepami, uczestnicząca w Radzie współpracy arabskich krajów zatoki. Lulu Group International otworzyła swój pierwszy supermarket w Abu Dhabi na początku lat dziewięćdziesiątych. W roku 2000 otwarto pierwszy sklep Lulu Hypermarket w Dubaju; od tego czasu sieć sięgnęła takich krajów, jak Egipt, Indie i Katar. Obecnie Lulu działa w 9 krajach i posiada 106 sklepów na całym świecie.

O Auchan Italy

Auchan jest jednym z liderów GDO na poziomie międzynarodowym. We Włoszech, Auchan Spa działa od roku 1989, roku, w którym otworzono pierwszy hipermarket w Turynie.Dziś grupa funkcjonuje we Francji, Chinach, na Tajwanie, w Rosji, na Węgrzech, w Luksemburgu, Polsce, Portugalii, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie. 

O MasterCardWorldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika.

Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłączsię do dyskusji na CashlessPioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.

Źródło MasterCard. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy